I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 1 Ogos 2011

suasana suram di gelang patah...

Assalamualaikum...
lama jugak aku tak menulis blog rasanye lebey kurg 2hr.. aku bz tu yg tak sempat nk bkk blog...

arini berpuasa utk hr yg pertama.. seronok tgok ank sedara yg br cuba2 utk berpuasa.. cuaca alhamdulillah elok arini..

lebey kurg jam 9pg aku menerima panggilan dr abg aku yg menyatakn bahawa ayah kpd kakak angkat kami telah kembali kerahmatullah semalam.. innalillahiwainnailaihirojiun...

smlm juga telah dilaksanakan segala kewajipan terhadap allahyarham.. semoga rohnya ditempatkn dikalangan org2 yg beriman.. insyaallah...

jadi hr ni aku ngan family satu hari berada di gelang patah.. marilah kita sama2 sedekahkn al-fatihah kpd allahyarham.. al-fatihah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan