I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 26 Ogos 2011

'biru turquoise'...

Assalamualaikum...
pg aku g sekolah mcm biasa.. alhamdulillah hr jumaat yg sejuk krn hujan turun skjp lebat skjp gerimis tanpa henti.. spt hr jumaat pd mgu2 yg lepas, pd mgu ni aku masih berpeluang memakai pakaian baju melayu lengkap bersamping dn bersongkok...

hr ni aku pakai baju melayu teluk belanga berwarna biru kehijauan ataupon bhs adik aku 'biru turquoise'.. bj ni tak silap baju raya thn 2008.. adik aku yg pilih kaler.. tiap2 thn nak kena sama kaler.. tp kkdg aku menyimpang jugk.. bukn ssh beli siap sudaa haha...

lengkap arr 4kali dlm sebulan ramadhan aku pakai bj melayu teluk belanga negeri johor ni.. lps ni naek cuti aku mcm biasa hanye memakai t-shirt pd hr jumaat sbb PJ kat pdg.. terasa lama plak tak pijak rumput kat pdg haha...

berikut adlh gmbo yg aku amik.. cm biasa arr gmbo mesti kena ade.. haha...

baju melayu 'biru turquoise'.. haha...


leher teluk belanga...

tailor: cla...
brand: Cla Unique Collection...
almt: A22 bangunan koperasi serbaguna, pt raja, bt pahat...


sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan