I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 6 Ogos 2011

6hr berpuasa...

Assalamualaikum...
cpt masa berlalu.. hr yg keenam berpuasa arini.. pg syokkk je aku tdo.. saje nk mempercepatkn masa berbuka.. tp terbangun jugk sbb bahang dh terasa. alhamdulillah cuaca arini sangat panas...

syokkk cuti ari sabtu.. menghabiskan masa duk kat umh.. sambil menunggu masa utk berbuka puasa, layan tv jap.. perghhh syok tgok ch astro ria warung kita.. sume mknn sdp2...

menu berbuka puasa hr ni: nasik+ayam masak sambal serai (mak aku yg masak)+satar ikan+roti john+pecel(adik aku beli kat bazar ramadhan pt raja)+jambu(aku beli kat gerai nyonya senggarang)+kurma+air tebu+nes pns... alhamdulillah kenyang...

mlm sempat layan ekstravaganza ch pelangi.. mmg besttt.. ketawa terbahak2.. lawak dr indonesia.. ade jugk program lawak yg bole aku follow slps maharaja lawak.. nk kena amik indo pek ni.. haha...

sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan