I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 27 Ogos 2011

27hr berpuasa...

Assalamualaikum...
alhamdulillah selesai 27hr berpuasa.. semakin hampir nk raya.. aktiviti arini pg kemas umh sikit2.. smbg tdo jap.. g carik kayu utk pasang pelita raye.. kalo ikut mmg dh mls nak pasang pelita nih.. tp pikirkn ank sedara yg sorg ni besemangat plak nk pasang...

dlm kol 10pg aku kuo g pt raje anto mak ke kedai.. selamat dtg ke CLA UNIQUE COLLECTION.. ade masa yg terluang aku singgah ke expo pt raja jap.. perghhh mmg lengang.. haha... sesuai utk aku pilih beli bj raye.. drpd g mlm sesak baek aku g pg.. aku berjaya mmbawa pulang baju kemeja+selipar...

ptg aku g bando BP.. ape lg carik tmpt berbuka yg sesuai..

sbb dh janji dgn ank sedara nk buka sama.. akhirnya kami memilih KFC bukit pasir..

wowww ramainye org.. naseb baek aku dh smpi awl.. kol 6.30p.m tuu sampai..

pertama kali melihat keluarga mualaf berbuka puasa sama di KFC td.. student UTHM pon ramai.. kerusi meja penoh.. br tau KFC dh ikot McD style amik sos.. nak jimat agknye.. haha...


menu: dinner plate 2set (spicy) + chicky meal 1set (spicy) + chezzy wedges...
lokasi: kfc bukit pasir, batu pahat...


sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan