I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 13 Ogos 2011

pizza hut...

Assalamualaikum...
utk berbuka puasa arini aku terasa mcm nk mkn pizza plak.. ape lg balik je dr tadarus kat masjid pt raja darat aku terus memandu ke bando..

sementara menunggu waktu berbuka puasa yg masih pnjg lg aku sempat mencuci keta kat pt bilal.. haha kejap je cuci syokkk duk dlm keta.. dh rasa mcm duk kat dlm mesen basoh.. haha...

slps selesai mencuci keta aku terus mencari lokasi utk berbuka puasa.. haha dpt sudaa.. kebetulan dh kat kawasan ctu aku singgah pizza hut bukit pasir.. aku amik pakej ramadhan.. puas hati arr jugk.. mmg mengenyangkan.. alhamdulillah...

duit kuo:
cuci keta rm7.00 tak brp bersih...
mkn pizza rm47.05 mkn punye pasal...
total rm54.05 almk!!!...


sekian, wassalam...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan