I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 12 Ogos 2011

songket vs baju melayu...

Assalamualaikum...
alhamdulillah 12hr berpuasa.. woww jap je dh nk raye.. disbbkn bahang kehangatan raye sudah mula terasa, pd hr ni jumaat, aku skali lg memakai baju melayu serta bersongket ke sekola.. ade rase mcm nk g menikah pon ye jugk.. insyaallah doakn je laa...

utk hr ni aku memakai baju melayu teluk belanga.. cm biasa arr org johor.. cuma kali ni baju melayu aku berwarna kundang.. haha org putih ckp purple.. baju ni aku br pakai sekali iaitu semasa aku jadik MC sempena sambutan maulidurrasul peringkat seri dalam bln3 2011 yg lepas kalo tak silap...

ni arr kain songket yg aku pakai arini.. penoh ngan nostalgia kain songket nih.. haha...


baju melayu teluk belanga negeri johor...


leher teluk belanga...


 tailor: cik noni...
brand: Cla Unique Collection...
almt: A22, bangunan koperasi serbaguna, pt raja, batu pahat...


sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan