I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 10 Ogos 2011

ayam golek...

Assalamualaikum...
arini mcm biasa rutin harian aku.. pd waktu pg g keje arr mana lg.. aku berada di petak yg ke lima.. ade kelas mcm biasa.. PK thn 6.. sc thn 4.. dn sc thn 5.. ade masa free aku duk dlm bilik guru menulis buku rekod mengajar sambil menikmati kesejukan air-cond.. perghhh syokkk...

tgh hr balik umh mcm biasa.. walaupon takde mkn tgh hr tp aku ttp ke dapo.. utk ape??? bkk peti sejok arr.. bukan nk cilok air, tp dh mmg jadik tabiat aku suka bkk peti sejuk tiap hr.. haha...

ptg aku g kedai badminton pasang tali raket aku yg dh putus.. sbb mlm ni kalo takde aral melintang dewan akn di buka.. sambil menunggu tali raket aku siap dipasang, sempat jugk aku ke bazar ramadhan kompleks pt raja.. dkt je ngan kedai badminton tuu.. nk jenguk ape yg sesuai aku beli utk berbuka puasa ptg ni...

perghhh bau ayam golek dr jauh mmg menusuk2 ke hidung aku.. ape lg tanpa mmbuang masa aku terus menuju ke gerai aym golek.. mmg bernapsu aku tngok aym golek ni.. sdp ni kalo mkn panas2.. tp aku puasa.. tgu je arr waktu berbuka nnti.. hehe...


berikut adalah gmbo aym golek yg sempat aku snap...

ayam golek..
harga: RM17.00...
lokasi: bazar ramadhan pt raja (kompleks)...


sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan