I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 30 Ogos 2011

satu hari di hari raya...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah hr pertama syawal.. penaaaattt.. tp syokkk sbb dpt jupe sepupu sepapat yg jaoh dn dkt.. dh beso sepupu2 aku.. siap ade yg nk mengatasi saham aku.. haha... 

mmandangkn sume dh beso.. alhamdulillah selamat duit raya aku.. hehe.. perhatian kpd sepupu sepapat: hanya 12thn ke bawah layak dpt duit raye.. raya kali ni spt raye2 thn lps jugk memang meriah sbb aku mmpunyai keluarga yg besar sblh mak n bpk aku...

sampai tak sedar rupenye ade ank murid yg slalu aku ajar kat sekolah dn aku follow dr thn 3 smpi thn 5 rupenye sedara sendiri.. ya allah.. tanjat boboy.. hehe.. rezeki ank murid sbb sedare, ckgu up dpt duit raye kaler merah...

berikut adalah pic yg aku snap sendrik.. mmg ade sikit poyo... kalo nk letak bawah bantal pastikn framekn dulu ye pic nih hahaha...

slmt hr raya aidilfitri maap zahir dn batin...

mereng nk menanges pon ade sbb duit raya RM2 dh abis cpt tul laku... hahaha.. takpe stok kat umh ade lg...

dh kurus kn.. hahahaha.. mmg poyo...


tarikh: 30 Ogos 2011 / 01Syawal1432...
ucpn: slmt hr raya aidilfitri maap zahir dn batin kpd muslimin dn muslimat...
baju: baju raya thn ni tak siap jadik aku bedal mana yg ade...
brand: CLA UNIQUE COLLECTION
songkok: 5 inci beb...


sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan