I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 20 Ogos 2011

ku sangkakn pengantin rupanye pengapit...

Assalamualaikum...
19hr berpuasa.. jumaat yg indah 20 ogos 2011.. skali lg pd hr ni aku memakai baju melayu kebanggaan negeri johor darul takzim ke sekolah.. kali ni aku memakai bj melayu teluk belanga berwarna kuning emas...

baju ni ade kenangan yg tersendiri.. teringat dulu time mmber aku nk menikah kat mesjid besar bt pahat.. aku jadik pengapit.. masa utk tandatangan borang nikah.. tangan aku telah ditarik oleh seseorg.. aku igtkn mmber aku td.. tp rupenye pak imam dia suh aku tandatangan borang nikah.. haha.. pak imam igt aku pengantin.. adoyai kelako tul arr...

baju melayu teluk belanga negeri johor...


leher teluk belanga...


tailor: cik noni & cla...
brand: cla unique collection...
almt: A22, bangunan koperasi serbaguna, pt raja, bt pahat...


sekian, wassalam...

4 ulasan:

  1. Oklah tu Shahrom... mula-mula pengapit pas tu jadi perantin...Insya-Allah...Jodoh dan pertemuan ..semuanya telah ditentukan oleh-Nya...Amin

    BalasPadam
  2. insyaallah kak nita.. semoga dipermudahkn segalanya...

    BalasPadam