I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 5 Ogos 2011

baju melayu teluk belanga...

Assalamualaikum...
pg aku g sekola mcm biasa.. dh ari jumaat pon.. skjp dh masok ari yg ke lima kita berpuasa.. alhamdulillah...

woww semenjak bulan puasa ni ramai yg dtg awl ke sekola.. aku berada di petak yg ke tujuh??? takpe yg penting lom line merah lg.. haha.. aktiviti pg spt mgu2 yg lepas program mmbudayakan al-quran dgn mmbaca surah yasin secara bersama2 di antara murid2 dn guru2.. program sarapan minda menyusul slps itu..

arini kelas aku mmg bnyk.. dimulakan dgn PJK 5u/5j.. aku mengajo PK pendidikan kesihatan.. diikuti ngan kelas sc 4usaha, sc 5jaya dn sc 5usaha...

arini buat pertama kalinya aku memakai baju melayu lengkap ke sekolah pd ari jumaat thn 2011.. haha.. surprise!!!...

hr jumaat sebelom2 ni bukn aku taknk pakai, kebetulan tiap2 ari jumaat aku ade kelas PJK jd aku hanya memakai t-shirt.. bulan ramadhan ni takde PJ kat padang.. aku mengajar PK kat dlm kelas.. jd ni lah peluang utk aku memakai baju melayu.. baju melayu teluk belanga berwarna kelabu adlh pilihan aku utk arini.. idop johor hehe...

baju melayu teluk belanga negeri johor...


leher teluk belanga...


tailor: cik noni...
brand: Cla Unique Collection...
almt: A22 bangunan koperasi serbaguna, pt raja, bt pahat...



sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan