I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 5 Julai 2011

rekod 3hr tak online...

Assalamualaikum...
dh lama aku tak online.. lebey kurang 3hr.. knpa???.. nnti aku cerita satu persatu...


Jumaat 01/07/2011 29Rejab1432...

pd arini aku g sekola cm biasa.. pg terus ade kelas pjk 5j/5u.. ade masa free aku menghabiskan masa dgn menulis buku rekod mengajar.. srpn menu:tak sempat nk srpn pon..

waktu rehat mkn beso.. ape lg mkn mknn yg aku n ckgu2 len bwk arr.. menu:nasik putih+ayam masak asam pedas+tomyam+udang goreng tepung+dalca+semangka+papadam+air kelapa.. jamuan ni dibuat sempena majlis perpisahan dan slmt dtg kpd tn hj azhar dn en md kharol..


sebelm balik sempat jugk aku jadik MC utk majlis ringkas perpisahan ckgu azhar..

ptg.. ape lg aku g belanja dapo ngan bapak aku.. rutin bulanan yg sememangnye biasa aku buat..


lokasi tmpt aku berbelanja dirahsiakan.. mana2 tmpt pon bole yg penting selesa dn parking sng.. ade pasaraya br bkk kat pt raja.. tp aku lom penh g lg tguuu bulan dpn...

- terlampau sibuk dn penat arini aku tak online...


Sabtu 02/07/2011 01Sha'aban1432...

ape yg bole aku bg tau utk arini adalah dehidrasi.. aku mutah2 n berak2.. sampai perit.. aku ngan family umpama menyertai acara 4X100m berganti2...

bnyk sangat kehilangan air menyebabkan aku gagal g sekola utk aktiviti 1murid 1sukan.. aku mintak maap bnyk2 kpd sume ckgu2 sk koris sbb tak dpt nk beri kerjasama pd hr tersebut.. terutama kpd hasrie (s/u sukan)..


ptg g klinik.. ape lg amik ubat n MC.. pertama kali guna pemandu utk ke klinik.. haha..

- sibuk berebut jamban mybbkn aku tak online arini...


Ahad 03/07/2011 02Sha'aban1432...

arini aku bnyk merehatkan diri.. sepanjang masa baring n tdo.. mmg syokkk tp sakit perut tu masih tak hilang2 lg..

malam, aku g berurut.. mmg masa yg sesuai.. sbb mmg dh lama betul aku tak berurut.. sejak lepas eksiden thn lepas br ni aku nk berurut semula.. mak aku yg wt temujanji.. alhamdulillah sume dpt berjalan dgn lancar.. aku berjaya diurut dgn jayanye haha..

- masih dlm mood yg tak best aku mls nk online arini...

sekian dulu laporan utk rekod 3hr tak online...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan