I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 22 Julai 2011

pertandingan puisi sains 2011...

Assalamualaikum...

pertama, aku nk bg surat MC knpa tak online smlm hahaha.. smlm aku terlampau sibuk menyebabkan gagal utk online.. ptg tdo kepenatan.. mlm ade kenduri kat surau.. balik dr kenduri aku terus sibuk utk persiapan pertandingan puisi sc utk arini..

ni pon td br balik dr kenduri.. lepas maghrib tahlil kat surau dn lepas isyak ade kenduri lg.. mkn jgn tak mkn!!!...

arini aku g sekolah cm biasa.. tp awal sket, dlm kol 6.45a.m aku dh smpi.. aku berada di petak yg ke dua selepas GB.. aku terus g ke dewan utk mmbuat persiapan pertandingan puisi sains, sempena program minggu sains 2011...

meja juri, kerusi, pa sistem, wording n backdrop mesti dlm keadaan yg sedia.. walaupon serba ringkas tp alhamdulillah ape yg dirancang berjaya.. terima kasih kpd guru2 sc, mak Lel n kak zuhairah.. terima kasih jugk kpd murid2 yg mmbntu.. berikut adalah sebahagian drpd gmbr yg dpt diambil.. terima kasih kpd jurufoto sk koris (ustat naim)...


adik sofea nadia nur aein bt syed mustapha.. wakil dr kelas 5usaha...


adik alia iman bt zakaria.. wakil dr kelas 5jaya...


adik nahrul hayat bin rohaizat.. wakil dr kelas 5jaya.. komen: sungguh terkesan puisi yg disampaikn.. berjaya mendpt tepukn yg gemuruh.. sekaligus menjadik calon fav utk menang...


adik nurauni.. br darjah 4 tp mempunyai bakat yg besar dlm arena pnyampaian puisi...


barisan juri profesional yg mengadili pertandingan puisi sc 2011.. dr kiri: mak Lel, kak zu n en md kharol...


para penonton...


hahaha.. gmbo aku jadik pengacara utk pertandingan puisi sc arini...


jumlah peserta yg layak ke peringkat akhir pertandingan puisi sains adlh seramai 9org.. penyertaan begitu menggalakkan menyebabkan guru2 panitia sc terpaksa mmbuat pertandingan separuh akhir sebelom ini...

begitu juga dgn penyertaan bg pertandingan buku skrap.. jumlah yg teramai setakat ini.. pihak juri sukar utk mmberi markah krn sume hebat2 belaka.. keputusan utk semua pertandingan akn diumumkn isnin mgu depan, sekali ngan penyampaian hadiah utk para pemenang...
tguuuuuu......

sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan