I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 17 Julai 2011

dugaan dn durian...

As-Salam...

arini aku bnyk lepak kat umh.. bngun tdo bngun tdo.. haha... srpn menu: tak srpn daa.. sbb arini aku puasa sunat.. pg aku siap kn mmbasuh baju.. bila dh siap basuh bj ni yg mls ni nk g jemo.. kena lah buat jugk sbb sape lg nk buat kalo bukn aku jugk..

adik n family aku g kebun amik durian.. aku tak ikot sbb bnyk keje yg nk diselesaikn.. aku kena siapkn tulis buku rekod mengajar utk ari senin.. aku tak anto mgu ni sbb tak sempat siap tulis.. aku bz ngan persiapan mgu sains mgu dpn.. takpe esk je anto.. nk kena carik hadiah n nk g amik banner utk pelancaran esk...

slps siap basuh bj aku kuar g pt raja jap sbb nk beli hadiah utk program minggu sains.. aku igt terus nk g amik banner tp tak siap lg.. adoyai jgn mcm2 esk dh pelancarannye.. takpe td designer banner tuu dh tepon, dia siap nk anto smpi umh aku mlm ni.. alhamdulillah...

bnyk cbrn dn dugaan utk melaksanakan program minggu sains nih.. hrp2 ia akn dpt berjalan dgn lancar mgu depan.. insyaallah amin...

family aku balik dr kebun satu lg dugaan dtg iaitu durian n pulasan dpn mata tuu beb.. amat kuat dugaan aku berpuasa arini.. semoga selmt smpi berbuka nnti.. insyaallah... pic durian kat ats ni hiasan jerk amik kat internet...

aik belom maghrib lg ke??? igt nk buka puasa dh ni td haha...
ok dulu, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan