I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 18 Julai 2011

cipta rekod lg...

Assalamualaikum...
arini aku cipta rekod lg.. hahaha.. cipta rekod ape plak.. rekod utk diri sendrik je.. aku berjaya dtg awl ke sekolah jam 6.20a.m.. perghhh awl pg tul.. br pertama kali mndpt pengalaman menyusuri jalan ke sekolah dgn tenang skali...

aku dtg awl pg ni bersebab arr.. arini kn majlis pelancaran program minggu sains sekolah aku.. pg ni smpi je sekolah aku terus memanjat tiang bendera.. haha.. utk ape??? utk gantung bunting sbgi gimik pelancaran program minggu sains 2011.. kalo lmbt gantung bdk pon ramai dh bukan gimik tuu namanye haha...

slalu aku berada di petak yg ke tiga ke empat ke lima.. tp arini aku tiada persaingan, guru besar pon kalah hehe.. esk dtg cm biasa arr.. kembali normal...

alhamdulillah siap sudah bunting yg dipasang.. aku harap sewaktu majlis pelancaran nnti tiada masalah.. hrp2 terbukak lah bunting tuu bila ditarik oleh GB.. ternyata jangkaan aku tdk meleset.. alhamdulillah majlis pelancaran program minggu sains dpt dilaksanakan dgn lancar...

terima kasih kpd GB krn sudi merasmikan majlis pelancaran program minggu sains 2011 sekaligus membuka bunting sbgi gimik pelancaran.. terima kasih kpd barisan guru2 sains yg sama2 bekerjasama utk memastikan majlis pelancaran dpt berjalan dgn lancar.. terima kasih kpd ustaz naim krn berjaya menangkap gambar sepanjang majlis pelancaran berlangsung.. terima kasih kpd murid2 yg sudi dtg awl utk bantu ckgu, hidir hatta, faezuan, dn adin...

sekian, wassalam...

2 ulasan:

  1. om, sek aku pun mggu ni mggu sc n matematik....ada ckgu praktikal buat roket air....murid2 thn 4.5.6 buat roket, sama2 dan lpskn ke udara.....baru isnin lps ckgu2 praktikal lancarkn roket tu....berjaya akhirnyer pada percubaan kedua n ketiga....

    BalasPadam
  2. owh aku tau jugk tuu.. tp simpan utk gimik mgu sc akn dtg..

    BalasPadam