I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 9 Julai 2011

mkn sayo UMBUT KELAPA...

Assalamualaikum...
ari sabtu yg best sbb aku tak g sekola.. ape lg duk umh je arr kjp2 tengok tv kjp2 aku tdooo.. haha...

pg srpn menu: jempot2 bilis+nescaffe pns.. sdp jempot2 yg mak aku buat.. aku kena momong danish n muaz arini.. smbil momong smbil2 aku tgok tv.. mkn tgh hr menu arini: nasik putih+sambal telo+umbut kelapa masak lemak+air jarang sejuk.. alhamdulillah kenyang.. mmg sdp umbut klpa.. lama dh aku tak mkn ini umbut...


ade peluang tgok tv arini ape lg ch sukan jadik pilihan.. sume jenis sukan aku tgok tp yg best 2011 IAAF World Youth Championships.. sukan ni berlangsung dr 6-10 Julai 2011 kat Lille,FRANCE.. bila agknye atlet Malaysia dpt menyertai??.. tguuu.. mana tau ade ank murid aku yg tersenarai nnti.. haha...

aku smbil2 tgok berita.. sume ch berita aku bkk terutama awani, bernama, tv3, tv1, tv9, ntv7.. nk tau arr jugk perkembangan perhimpunan BERSIH tuu.. woww ramainye manusia yg berkumpul.. alangkah baiknye kalo marhaban kat kg raya ni seramai itu mesti syokkk.. jgn lupa baraan lelaki hr raya yg ke-2.. hehe...

sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan