I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 21 Jun 2011

terima kasih ustat naim...

Assalamualaikum...
terima kasih bnyk ustat naim krn berjaya mmbuka mata aku terhadap blog.. aku mmg suka menulis sejak dr dulu lg.. sume perkara yg terjadik aku tulis walaopon hanya di ats sekeping kertas kosong...
kkdg aku menulis diari dgn melukis kartun.. kalo ade perkara best yg berlaku biasanye aku lukis jadikkan kartun.. pengaruh majalah gila2 agknye.. majalah ujang pon ye jugk hahaha.. biasanye aku gunakan buku 555.. selain murah kn sng nk bwk ke mana2.. tp kat blog ni tak bole arr aku nk melukis.. ape yg mampu aku buat hanye menulis dn upload pic arr...
terpanggilnye aku untuk menulis kat blog ni berpunca dr ustat naim.. blog sekola dia laa yg wt.. bila aku bkk blog sekola pg td cm syokkk je..
bnyk lg yg aku nk belajo tntg penulisan blog nih.. hrp sesapa yg biasa ngan blog bole laa tlg aku mcm mana nk wt blog yg lebih menarik.. background pon aku tak pndi nk carik lg ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan