I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 23 Jun 2011

hari terbuka 2011...

Assalamualaikum...
pada hr ini sekolah aku telah mengadakan hari terbuka 2011.. segala persiapan awl dh aku buat cuma tgu tetamu dtg je.. walaopon mlm td aku tdo lmbt tp aku org ketiga smpi sekolah.. alhamdulillah pg td aku dpt bangun awl..

smpi je sekola aku terus sibuk melihat keadaan kelas.. yelaa segan arr kalo kelas kotor sbb ni mak bpk murid2 aku nk dtg sekola n masok kelas..

alhamdulillah jangkaan aku meleset krn kelas berada dlm keadaan yg bersih.. murid yg dipertanggungjawabkn utk mengemas dn mmbersihkan kelas telah smpi lebih awl drpd aku dn mereka dpt melakukan tugas dgn cemerlang skali.. kelas 5usaha berada dlm keadaan yg bersih dn bebas drp habuk serta kekotoran..

yg aku bangga dgn ank2 murid aku ni diorg igt cara utk menyusun kerusi dn meja spt yg telah aku lakukan pd thn2 yg lepas.. syabas!!! 5usaha...

ketika sesi perjumpaan berlangsung antara aku ngan ibu bapa murid, pelbagai aksi yg tdk terjangka berlaku di mana ada seorang mak murid meneteskan air mata krn terlalu bangga ngan pencapaian anknye... sume ni adalah hasil bimbingan serta tunjuk ajar dr guru2 sk koris.. alhamdulillah...

kerjasama antara guru dn ibu bapa serta murid adalah amat penting bg memastikan keputusan serta prestasi sesebuah sekolah itu akan sentiasa berada di tahap yg cemerlang secara maksimum.. tahniah kpd sume ibu bapa serta murid2 5usaha yg dpt menghadirkan diri ke sesi temu bual pd hari terbuka kali ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan