I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 26 Jun 2011

SEPAH lagi...

Assalamualaikum...
cerita pasal sepah yg br jadik juara maharaja lawak 2011.. tahniah aku ucpkn kpd warga johor yg mmpunyai bakat sehebat sepah...

selain drp rezeki, usaha sepah utk muncul juara juga tidak boleh dipertikai.. ramalan yg aku buat benar belaka hahaha...

setiap mgu persembahan sepah tidak mengecewakan.. ini adalah liga di antara juara2.. bg aku sepah mmg menonjol setiap mgu.. dgn lawak yg berteraskan jiwa kemelayuan menyebabkan aku pilih sepah sbgi juara yg tiada tolok bandingnya.. sukar utk kita jumpa pd masa kini org muda yg mmpunyai jiwa kemelayuan yg menebal...

telo pindang, aktiviti rewang, bomoh, penagih dadah, perompak, konflik rumahtangga, adat meminang, berkhatan sume itu adalah bahan yg telah diadun oleh sepah utk dijadikan resepi lawak yg mmpunyai msg nye yg tersendiri...

ternyata gabungan tiga org ank muda yg berasal dr kulai johor ini tdk sia2.. yelaa drpd merempit, kn lebey baek tunjuk dn kongsi bakat yg telah dianugerahkan oleh Tuhan kpd masyarakat.. lawak yg bersahaja dan keyakinan diri serta keserasian yg dipamerkan sememangnye layak sepah dinobatkan sbgi juara maharaja lawak 2011...

tahniah sekali lg aku ucpkn kpd sepah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan