I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 23 Jun 2011

keje last menet...

Assalamualaikum...
selesai sudaa keje2 yg tertunggak.. walaopon aku mmg suke wt keje last menet tp hasilnye memuaskan.. ini cuma pd pandangan aku jerk yg tak brp terer nk menilai hasil kerja sendiri hahaha... korg sume jgn tiru aksi ini di rumah ye... bhyaaa...

keje last menet ni biasa memerlukan pengorbanan masa dn yg paling penting kesian kat bantal ngan tilam aku, beli mahal2 tp tak wt tdooo.. mahal ke??hahaha.. akibat keje last menet jugk menyebabkn masa tdooo aku menjadik singkat.. oh tidaaakkk!!!... tdo adlh amat penting bg penjagaan kulit wajah spy kelihatan lebih muda.. hahahahahaha lebeyyy arr...

GB, sy dh mintak maap awl2 ni.. esk kalo terlambat dh sedia maklom ye... hahaha.. GB aku mmg baek dia takkan marah punye sbb bln 11 ni dia dh nk pencen... aku nk bg hadiah yg paling beso utk dia.. satu bakol durian koris.. haha.. ok taaakkk!!!...

ok lah masa pon dh kol 2.50a.m aku nk tdooo.. wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan