I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 24 Jun 2011

aku pilih SEPAH ML 2011...

Assalamualaikum...
sory arr sume.. aku pilih sepah utk maharaja lawak 2011.. hrp mereka mng.. tp kalo tak mng pon, sekurang2nye bakat seni yg dimiliki dh dpt dikongsi dn mmberi satu impak yg positif kpd dunia jenaka masa kini...

asik badul, senario.. sepah adlh generasi br yg memiliki daya kreativiti lawak yg mudh difaham dn smpi trus ke jiwa masyarakat melayu khususnye..

walaupon aku tak mengundi sepah tp aku ttp mmberi sokongan yg padu.. yelaaa drpd aku mengundi sepah lebey baek aku kumpul duit tu wt hantaran kawen.. pe arr korg nih... :))ngeee... (tersengih sengal)..

300ribu tuu beb.. sape yg taknk.. p/s kpd linda jalal, kalo sepah mng jgn lupa belanja aku.. dpt GCB pon dh ok hahahaha...

ramalan aku: no1 sepah, no2 jozan, no3 nabil dn no4 jambu...

ok kita sama2 tgu dn lihat sape yg kenaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan