I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 22 Jun 2011

berita gembira vs berita sedih...

Assalamualaikum...
arini aku nk cerita tntg 2 berita yg aku terima..

1) berita gembira - tahniah ustat naim sbb dpt baby boy jam 2.14a.m.. wahhh syokkk ni secara automatik dpt cuti 7hr.. hang punya msg aku dh bc.. alhamdulillah 4org dh ank hang.. - satu lg berita gembira arini sbb kharol dpt naek pangkat jadik GPK koko.. yg syokkk nye dia naek pangkat kat sek sendiri.. ape lg sk koris arr... tahniah rol...

2) berita sedih - hj azhar sbgi GPK koko sk koris berpindah ke sk limpon.. pertukaran setara (ats alasan je).. pg td dh g lapor diri.. sedey jugk sbb dia antara org kuat yg mmpertahankn aku tuk anto bdk g sukan... hrp hj azhar dpt menjalankan tugas di sekolah br dgn hati yg tabah..

*aku hrp sk koris akn terus maju dn minda terus positif bg menuju thp kecemerlangan yg maksimum... insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan