I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 21 Jun 2011

aku br pandai wt blog.. hahaha...

Assalamualaikum...
Arini selasa: 21/06/2011 sejarah diri aku telah tercipta.. aku br pandai wt blog.. hahaha.. bg diri aku mmg kelakor.. setelah lama aku ade kemudahan internet kat umh knpa aku tak wt blog sebelom2 nih.. sbb aku mmg malas nk amik pot tntg blog.. dlm kpla dh pikir leceh arr nk buat blog nih...
terdetik nye aku nk wt blog ni sbb pg td aku tgok blog sekola cm best jerk ngan gmbo2.. tarikh pon sng nak carik mengikot thn.. berbanding ngan fb.. terus plak timbul rasa minat utk mendalami ilmu mmbuat blog...
wt paparan yg pertama ni cuma edisi percobaan je.. yg selebihnye tguuuu...

2 ulasan:

  1. Tahniah Oom... boleh tambah koleksi blog yang aku nak bc... klau rajin lepak ler kat blog aku... tp rsnya dah berkurun gak tak update... tak sempat.... :D

    BalasPadam
  2. terima kasih.. ok nnti aku follow...

    BalasPadam