I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 24 Jun 2011

bontot kuali...

Assalamualaikum...
wowww!!! sejak kebelakangan ni bnyk tul aktiviti sekola nk kena wt.. slps hr terbuka, sukan sekola pulak menyusul..

pg td waktu pjk aku ngan ckgu umh yg len wt acara akhir utk lompat jauh, lompat tgi dn lontar peluru...

alhamdulillah cuaca arini sangat baik.. tiada mendung, malahan cuaca pns terik.. beberapa acara dpt diselesaikn dgn cpt spt lompat jaoh dn lontar peluru.. aku yg jaga lompat tgi mmg lmbt nak siap.. bnyk plak tu kategori lelaki A, perempuan A, lelaki B dn perempuan B...

cuaca semakin terik.. aku ttp masih berdiri dn setia mengadili acara lompat tgi.. hasrie dn kak zila turut mmbntu.. ape lg kalo ade anugerah bontot kuali akulah pemenangnye wt masa ni.. hahaha... tp ade aku kesah.. biarlah muka hitam cm bontot kuali yg penting sukan sekola dpt dilaksanakan dgn jayanye..

tak sabo nk tgu kemuncak kejohnan olahraga peringkat sekola koris pd hr esk.. walaupon atlet umh hijau ramai yg injured tp demi semangat kesukanan umh hijau ttp akn menurunkan muka2 br dlm acara akhir esk..

abdul hakim subli knpa lah time ni ko nk kena appendix.. dh ketentuanNya ckgu fhm. ckgu doakan semoga kau cpt sihat yg penting UPSR nnti.. akim alias plak sprinter umh hijau.. tp tak dpt diturunkan jugk pd hr esk krn br je baik patah tangan.. aku tak nk amik risiko jadik kena rehat kn dia..

apepon terjadik sukan ttp kena teruskan jugk.. mana la tau muka2 br dpt menjulang piala kemenangan.. kpd ckgu2 umh hijau: kak ani, kak mona, mak mah ngan aku bersiap sedia utk ganyang ckgu2 umh kuning.. hahahaha... yg penting esk umh hijau mak mah nk belanja ape ntah.. td aku tanye mak mah tak jwb plak.. tguuu je laa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan