I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 6 November 2011

salam aidiladha 1432H...

Assalamualaikum...
Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha 1432H kpd seluruh umat Islam di dunia.. Alhamdulillah bersyukur kpd Allah krn pd thn ni aku masih diberi peluang utk menyambut aidiladha bersama family.. berikut adalah antara gmbo2 yg sempat aku amik semasa mkn di pg Aidiladha...

ketupat dn lepat special...

mkn tulang ke bro...

rendang special adik aku yg masak...

lodeh.. mak aku yg masak...

ayam masak kicap.. kakak ipor aku yg masak...

kek ape ntah ni.. adik aku yg wt...

lengkong kot nih.. adik aku jugk yg wt...

nogosari mmg sedap mak aku yg wt...



sekian, wassalam...



1 ulasan:

  1. wahhhh mcm pesta makanan..sedap2...tp yg paling cantik bnyak2 gmbar tu ketupat nasi dgn lepat tu cantik je...bersih...mcm mne nak buat nye biar rupe nye bersih x comot2 mcm tu?..ade petua ke cikgu :) ..tq

    BalasPadam