I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 6 November 2011

igt kat aku lg tak???...

Assalamualaikum...
Selepas 2mgu berpuasa dr mmbuka fb dn blog akhirnye aku online jugk.. haha.. aku tak online sbb menghormati ank2 murid yg menduduki peperiksaan akhir tahun.. nasihat kat ank murid, ckgu pon kena buat jugk lah...

Lama tak online mungkin dh ade yg lupa kat aku.. nama sy shahrom.. nama singkatan sy oom.. pic sy yg terkini ade kat bwh ni.. hahaha poyo arr...

2mgu tak online mcm2 perkara yg berlaku.. terlampau bnyk sangat smpi aku lupa.. yg paling aku igt ialah g kursus KSSR dunia muzik thn 2 di PPD Batu Pahat selama seminggu.. alhamdulillah seminggu berulang alik ke PPD Batu Pahat akhirnya selesai jugk.. kursus muzik ni mmg syokkk.. dpt jumpa ngan otai2 muzik, JU pon sporting.. yg penting mkn mmg sedappp tuu beb hahaha.. setiap hr dihidangkan dgn menu yg berbeza dn pelbagai.. terima kasih bnyk2...

Kepada semua ibu dn bapa serta penjaga murid2.. skang kurikulum dh berubah dr KBSR dh tukar jadik KSSR (mulai murid thn1 2011).. ape dia KSSR??? kalo KBSR (kurikulum bersepadu sekolah rendah).. manakala KSSR pula adalah Kurikulum Standard Sekolah Rendah.. KBSR dh ditukar kpd KSSR.. hari terbuka dh tak guna markah2 peksa lg sudah diganti dgn band.. iaitu murid akan dinilai mengikut band tertentu berdasarkan kemampuan murid.. contoh band 1-6.. band 6 adalah pencapaian tertinggi yg diperoleh murid...

Buat ank2 murid yg dh selesai menduduki peperiksaan akhir tahun tgu keputusan mgu depan.. ckgu tgh menanda kertas soalan anda skang dn masih belom siap lg.. tguuuuu... kpd yg dpt markah peningkatan tertinggi seperti biasa ada hadiah utk anda begitu juga dgn murid yg mendapat A dlm sains dgn markah paling tgi juga akan mendapat hadiah drp ckgu...


sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan