I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 14 Oktober 2011

selamat berpindah sahabat...

Assalamualaikum...
pd hr ni aku mendapat panggilan telefon dr seorang rakan yg br berpindah sekolah.. merangkap sahabat baik aku kat sekolah iaitu hasrie.. thanks bro tepon aku.. perghhh seronok dia kata kat sekolah baru.. ape yg best ialah teh tarik 0.70sen je.. mknn kat kantin pon sedap2.. bnyk plak tuu pilihan lauk pauk.. hehe aku ngan dia kalo pasal makan mmg no1.. eh silap dia no1 aku no2 hahaha.. aku pon nk ikot pindah arr kat sekolah dia kalo cmtu...

dh genap seminggu dia berada di sekolah baru.. mmber borak dlm bilik guru dh kurang sorang.. mmg tak syokkk.. tp apepon kehidupan perlu diteruskan.. berikut adalah antara gmbo kenangan sepanjang hasrie bertugas di sk koris...

perkhemahan 2010...

sewaktu sama2 buat line padang...

hari keluarga 2010...

semoga kau lebih bersemangat di sekolah baru bro..
aku sbgi mmber sentiasa mendoakan agar kau teros berjuang mendidik anak bangsa dgn penoh kesabaran dn keikhlasan.. insyaallah amin...


sedikit info tntg harie...
sama2 berpindah ke sk koris pd thn yg sama ngan aku iaitu 2008...
sekolah lama: sk taman kosas, KL...
mengajar subjek BM, PJK dn KH...
jawatan disandang: setiausaha sukan dn guru data serta ketua panitia KH...
lapor diri sekolah br: 03 oktober 2011 tangguh seminggu 10 oktober 2011 mula bertugas di sk binjai...



sekian, wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan