I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 9 Oktober 2011

aku dn dunia seni...

Assalamualaikum...
mcm2 aktiviti nk dibuat sehingga jarang aku mmbuka blog.. lama jugk tak online fb.. selepas aktiviti perkhemahan ni rasa lega arr jugk.. rasa penat mmg ade tp oleh sbb aku suka ngan bende2 mcm ni jadik syookkk dn rasa penat pon hilang.. rasanye tak salah utk aku selalu ucp terima kasih kpd barisan fasilitator yg sudi menghadirkan diri ke perkhemahan sk koris 2011 krn dgn kehadiran mereka ank2 murid sk koris dpt bnyk menimba pengalaman br.. terima kasih bnyk2...

habis dh cerita pasal perkhemahan.. ade satu lg hasil buah tangan aku pasal 'aku dn dunia seni'.. sebot je bidang seni sume aku suka.. mukin sejak dr sekolah rendah lg mmg aku dh biasa dgn perkara2 yg melibatkn dunia seni.. kalo dulu mak aku dtg sekolah sbb nk tgok abg aku amik hadiah.. tp time aku, mak aku dtg sekolah sbb nk tgok aku mmbuat persembahan kat sekolah haha...

walaupon hanye mendapat tempat ke dua dlm pertandingan seni lukis dn mewarna bdk2 tadika kemas, tp aku rasa itu adalah permulaan diari kehidupan aku dlm meminati bidang seni.. bukan seni lukis dn mewarna malahan aku minat semua jenis bidang seni...

satu lg bidang seni yg aku ceburkn baru2 ni adalah seni tari.. walaupon agak sukar pd mula utk mengikuti setiap langkah namun aku cuba yg terbaik.. kesilapan ketika pertandingan mmg ade.. aku bukan manusia sempurna yg bole buat semua dgn yg terbaek.. setiap kesilapan mmg aku kesali.. semua ni adalah pengalaman berharga yg bole aku jadikan sebagai kenangan terindah dlm hidop...

oleh kerana ramai yg tanye pasal gmbr semasa aku masok pertandingan, jadi aku upload jugk pic2 ni kt dlm blog.. terima kasih kpd yg sudi mengikuti setiap cerita dn perjalanan kehidupan insan yg bernama OOM.. terima kasih bnyk2...

berikut adalah antara pic yg diambil oleh pembantu bro syam (sk seri medan) sepanjang kami berada di sk kota masai 2 utk pertandingan mggu lepas.. terima kasih kpd bro syam krn upload gmbo kat fb...

yok zapin...


barisan lelaki.. bro ajaq, bro esa, aku, bro Lan dn bro syam...

barisan pempuan.. hawa, sarah, ain, natrah dn mas...

siap sedia utk pertandingan...

alamak mas kantoi dh ade anak.. hahahaha...

bro suhaimi dn bro faizal berbincg...

tulang belakang kumpulan kami.. dr segi pengurusan mmg tip top.. terima kasih kak ros ngan suami...
  
pentas pertandingan...

pakaian kami tersiap sedia...

tolong bro Lan pasang butang...
  
mencari ketenangan jiwa sebelom pertandingan...

menunggu giliran...

tiba utk masuk blkg dewan.. giliran keenam...

sempat posing kat belakang dewan sebelom naek ke pentas...

khusyuk melihat persembahan geng pontian.. lepas ni dh kena beraksi ni...

bersiap sedia ke lantai pertandingan...

geng pempuan masok dulu ngan zapin...

syokkk je mas hehehe...

giliran geng aku plak utk berzapin.. taksim jgn tak taksim (bhs zapin)...
   
inang...

inang nk masok joget...

joget bro jgn tak joget...

akhir skali bergabung utk joget...

barisan juri yg mengadili pertandingan...

fuhhh lega dh selesai pertandingan.. dlm kepala pikir nk mkn je sbb dh lapor gla...

terimalah pose istimewa dr aku ngan bro ajaq... hehe..


acara: MSKPP seni tari peringkat negeri...
lokasi: dewan sk kota masai 2...
tarikh: 30 september 2011 ( hr jumaat mlm sabtu )...
jurulatih: bro faizal...
pemenang: daerah pasir gudang...




sekian, wassalam...


4 ulasan:

  1. setelah mengamati gambo ko, terasa minat dtg kembali....dulu masa kt uitm, aku amik kelab kebudayaan dan kesenian, masa akhir thn buat persembahan tarian ngajat tampi....mmg happening...suka ah...syabass om...

    BalasPadam
  2. terima kasih roha.. sbgi sahabat aku bangga ngan ko krn sentiasa mmberi semangat kpd aku..

    BalasPadam
  3. ala om....kiter kn membe baek....mana jua ko berjuang demi menegak kn kebenaran, aku akn sokong ko dr blkg....syabas betey...

    BalasPadam