I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 25 September 2011

3hr mkn jgn tak mkn...

Assalamualaikum...
bbrpa hr kebelakangan ni agk sibuk menyebabkn aku tak sempat utk update blog.. 3hr mkn jgn tak mkn melibatkn perjalanan hidop seorang insan yg bergelar oom.. hahaha...

Jumaat 23/09/2011 25Syawal1432...
pd hr ni aku ke sekolah spt biasa.. aku berada di petak yg ke tiga.. mmg awl hahaha.. mengajar spt biasa mengikut jadual mengajar yg telah ditetapkan..

waktu rehat ade sambutan besday utk student aku iaitu alia iman bt zakaria.. alhamdulillah dh beso ank murid ckgu 11thn dah umur.. melihat ank murid mmbesar depan mata mmg syokkk.. segala perubahan fizikal dn tingkah laku menyebabkn aku dpt menganalisis setiap ank murid mmpunyai perubahan yg berbeza..

berikut adalah antara gmbo yg sempat diambil sempena besday alia iman yg ke 11thn.. selamat hr lahir alia semoga sentiasa berada dlm rahmatNya insyaallah amin...

woww.. beso nye kek...

pandgn dr depan...

selamat hr lahir alia iman bt zakaria...

geng mmbedal...

geng bas sekolah...

Sabtu 24/09/2011 26Syawal1432...
pagi - pd hr ni aku bangun mcm biasa.. bersiap sedia utk ke sekolah sbb ade sambutan hari raya.. pelbagai acara yg menarik diadakan bg mmbantu memeriahkan majlis sambutan hari raya kali ini...

tgh hr - slps sambutan hr raye kat sekolah, kami guru2 pergi ke rumah kak mona utk beraya.. pelbagai menu dihidangkan antaranye satay, roti jala, ais-krim dn pelbagai jenis air.. terima kasih kak mona n family...

perghhh.. melerrrr...

rumah seterusnye adlh umh ustat naim.. utk rumah yg terakhir mkn berat iaitu nasik.. menu yg dihidangkan adlh nasik putih+daging aym masak merah+dalca+sirap cengkih.. mmg special sbb belom penah aku rasa sirap cengkih.. kelainan cuba ditampilkan oleh ustat ternyata berjaya krn sirap berperisa cengkih dpt menghilangkan dahaga dlm cuaca yg begitu pns diluar rumah.. terima kasih ustat naim.. almk sory arr beb aku lupa nk amik gmbo...

petang - balik umh.. selepas solat zuhor aku n family ke dewan depan kampung bg menghadiri sambutan aidilfitri zon parit botak.. pelbagai menu terhidang.. walaopon dh bnyk mkn tp aku tetap gagahkan diri jugk utk mkn 5 cucuk satay.. sempat mmbuat persembahan marhaban bersama2 ngan wakil dr setiap kg zon pt botak.. berikut adlh gmbo yg sempat dicopy dr mr.daud.. terima kasih bang...


bersiap sedia utk marhaban...

kumpulan marhaban zon pt botak...

balik dr sambutan hari raya kat dewan aku n family terus ke rumah mak siti (pembantu pra seri timbul).. mak siti mmbuat open house utk ank2 murid pra dn juga guru2 sk seri timbul..

malam - aku, azmi mx dn man kremlin g beraya umh mmber2 lama smk tun ismail pt raja.. perghhh mmg syokkk.. mkn jgn tak mkn.. biarlah obesiti asalkan dpt rasa setiap juadah yg telah disediakan hehehe...

Ahad 25/09/2011 27Syawal1432...
pagi - bangun pg2 sbb nk ke paso utk mmbeli serba sedikit belanja dapo sbb mmber2 koris nk dtg umh.. alhamdulillah seronok tgok mmber2 dtg umh.. terima kasih bnyk2 krn sudi dtg ke umh aku...

tgh hr - kami bersama2 pergi jemputan ke rumah ustazah zarina kat pt sairing.. menu: nasik bariyani+dalca+daging bariyani+aym masak merah+air tembikai susu.. alhamdulillah kenyang.. nasik bariyaninye mmg sedap...

petang - aku, iwan dn arief putra ke rumah azman kat pt betak bg menghadiri majlis akikah ank perempuannye.. menu: nasik jagung+ayam masak merah+daging kambing masak bariyani+air sirap+tembikai merah.. alhamdulillah kenyang... masakkan utk daging kambingnye mmg sedap.. terima kasih bnyk mr.azman krn sudi menjempot aku utk dtg ke umh...

balik dr umh azman terus terbongkang hahahaha.. ape lg tdooo.....


sekian, wassalam...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan